رئیس دانشکده پرستاری ، مامایی اجرای این طرح را اجرای این طرح را موجب افزایش مهارت بالینی ، کاهش گسست نظری و بالینی ، جبران بخشی از کمبود نیروی پرستاری و مامایی مراکز بالینی و برقراری کمک هزینه تحصیلی دانشجویان مشمول طرح دانست.
کد خبر: ۴۲۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 12 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،اجرای طرح اینترشیپ دانشجویان سال آخر که در مهرماه سال 1395 در دانشکده پرستاری ، مامایی انجام گرفت مهمترین دستاورد این دانشکده است.

دکتر مرضیه کبودی با اشاره به اینکه اجرای طرح مذکور موجب صرفه جویی یک میلیاردو 500 شاینکه دانشجویان توانمند تر شده اند، در بیمارستان ها احساس تعلق بیشتری دارند و بیمارستانها هم آنها را بهتر پذیرش می کنند.

دکتر کبودی در نشست برنامه ریزی و پایش دانشکده که با حضور رییس دانشگاه صبح روز چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه برگزار شد ، این دانشکده را دارای 32 عضو هیأت علمی با 

641 دانشجو و سه گروه پرستاری ، مامایی و روانپرستاری دانست و گفت: در طول سه سال گذشته 11 عضو هیأت علمی جذب این دانشکده شده اند و استقلال گروه روانپرستاری ، توسعه تحصیلات تکمیلی از جمله فعالیت های این دانشکده بوده است.

دکتر کبودی تدوین log book آموزشی جهت کلیه رشته های موجود ، آزمون جامع دانشجویان سال سوم ، تجهیز مرکز مهارت های بالینی که نیاز به تجهیزات بیشتر دارد، تشکیل شورای مشورتی و صنفی دانشجویان ، احداث زمین ورزشی و پارکینگ دانشجویان و مرمت ساختمان های اداری و آموزشی را از جمله اقدامات این دانشکده توصیف کرد.

وی تأسیس دپارتمان های دانشکده پرستاری و مامایی در مراکز بالینی و مقاوم سازی ساختمان ها ی موجود را از جمله نیاز های فوری این دانشکده عنوان کرد و گزارشی از روند مقاوم سازی کلاس های درس را ارائه داد.

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار