معاون استاندار کرمانشاه:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: همه ما دوست داریم که محبوب مردم باشیم و کسی که هوای نفس خود را کنار بگذارد محبوب مردم می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶ 26 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی شعبانی عصر امروز یکشنبه (ششم خرداد ماه) در سوگواره شهدای خدمت که در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: گویا قرار است تمامی افتراها با از دست رفتن افراد پاک شود.

وی افزود: فضای غم و سوگ کنونی در کشور برای از دست دادن مردی است که وجود پاک خود را وقت این کشور کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تمامی انسان‌ها دوست دارند که مردم آنها را دوست بدارند و تمام این زیور بستن‌ها بر سر آن است که می‌خواهیم محبوب دیگران باشیم.

وی ادامه داد: اگر کسی توانست منیت‌ها و هوای نفس را کنار بگذارد قطعاً محبوب مردم خواهد شد؛ کسی که منافع مردم را تامین می‌کند محبوب این مردم است.

شعبانی اضافه کرد: خادم ملت در معرض تمامی افتراها قرار می‌گیرد و هیچ دفاعی از خود نمی‌کند، زمانی که به او گفتند که سواد خاصی ندارد سکوت کرد و پس از شهادت، تصویر دفاع وی از رساله دکترا نمایان شد.

وی ابراز کرد: مردم در غم از دست دادن چنین مردی سوگوار هستند و طبق فرمایش امیرالمومنین (ع) مردم کسی را دوست دارند که به آنها خدمت کند.

وی در پایان گفت: باید تلاش ما بر این باشد که راه چنین افرادی را ادامه دهیم و طبق فرمایش آنها مردم و خدمت به مردم را در اولویت خود قرار دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار