کد خبر: ۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴ 28 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از فارس،جعفر قلی‌زاده رئیس آموزش و پرورش چالدران طی سخنانی گفت :باید در راستای رفع مشکل فیزیکی فضاهای آموزشی گام برداشت.

وی در ادامه گفت :برای رفع این قبیل مشکلات باید از ظرفیت نهفته بین اقشار مختلف مردم اعم از مربیان، اولیاء، خیران و رسانه استفاده حداکثری به عمل آورد،چرا که در سایه تعامل و همدلی بسیاری از مشکلات و معضل‌های جدی را می‌توان حل کرد.

رئیس آموزش و پرورش چالدران مبحث انتقال پرسنل را یک مشکل همیشگی در نظام آموزشی و برای دانش آموزان دانست، اضافه کرد: در این راستا کارکنان برای انتقال مدام مراجعه می‌کنند، که این موضوع در شهرستان مشکل‌ساز شده است.

وی گفت :در این شهرستان با مشکلات جدی از حیث فضای آموزشی روبه‌رو هستیم، به طوری که از سال 1386 سه باب مدرسه شهری تخریب شده، ولی تاکنون هیچ گونه اقدامی در این زمینه انجام نگرفته است.

رئیس آموزش و پرورش چالدران با اظهار به اینکه 70 درصد مدارس ابتدایی این شهرستان به صورت دو شیفت مشغول فعالیت هستند، اضافه کرد: در بین مدارس راهنمایی 25 درصد آنها به شکل دوشیفت اداره می‌شوند، که باید به این موضوع توجه شود.

قلی‌زاده با اشاره به افزایش تعداد دانش‌آموزان در پایه اول متوسطه برای سال تحصیلی آینده، گفت: به نظر می‌رسد در ارتباط با فضای فیزیکی با مشکل جدی روبه‌رو شویم، بنابراین از ظرفیت نهفته بین خیران باید استفاده حداکثری و مطلوبی به عمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار