کد خبر: ۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴ 26 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه ، سیامند قادری رئیس آموزش و پرورش مهاباد در اجلاس سراسری مدیران آموزش و پرورش اظهار کرد: دغدغه کمبود فضای فیزیکی در کشور، استان و شهرستان مهاباد به طور جدی وجود دارد.

وی که در سالن جلسات مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان ارومیه سخنرانی میکرد گفت: اخلاق‌محوری، تکریم ارباب‌رجوع و سوق دادن دانش‌آموزان به سمت نمازخوانی را از جمله رویکردهای این مجموعه در شهرستان مهاباد میباشد.

قادری ضمن اشاره به فضای فیزیکی مورد نیاز برای اماکن آموزشی ادامه داد: برای تامین نیازها و رفع مشکلات از ظرفیت‌های موجود باید حداکثر استفاده را کنیم، که تاکنون در این زمینه رایزنی و مکاتبه زیادی داشته‌ایم.

رئیس آموزش و پرورش مهاباد با اشاره به تشکیل جلسه‌ در این زمینه با حضور نمایندگان فرمانداری، شهرداری، بهداشت، اداره راه و ... اظهار کرد: در جلسه مذکور مقرر گردید که برای تغییر کاربری و تبدیل به احسن زمین‌های زیر یک‌هزار متر اقدام شود.

سیامند قادری در ادامه گفت :مجوزهای لازم در این زمینه از مراجع ذی‌صلاح اخذ شده است.که در صورت فراهم شدن بسترهای لازم و توافق‌های موردنیاز اقدامات بعدی انجام خواهد شد.

قادری بزرگترین ظرفیت در استان و مهاباد را شورای آموزش و پرورش عنوان کرد، اظهار داشت: در صورت بها دادن به ظرفیت نهفته در کارگروه‌های موجود اعم از کارگروه آموزش، پژوهش، پشتیبانی، امور فرهنگی، تربیتی و ... می‌توان اقدامات موثری انجام داد.

ایشان گفت: در سایه تعامل و همکاری با شهرداری مهاباد ،درخواست کردیم که عوارض در زمان مناسبی واریز گردد، به طوری که این موضوع مورد توجه مسئولان مدیریت شهری قرار گرفت.

رئیس آموزش و پرورش مهاباد با اشاره به اینکه این مجموعه وظیفه تعلیم و تربیت سرمایه انسانی کشورمان را بر عهده گرفته است، ادامه داد: همه معلمان، مدیران و مربیان پرورشی باید به اهمیت رسالت خود واقف باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار