کد خبر: ۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵ 26 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل ایرنا،فریبرز اسمعیل زاده در گفت و گوی خبری گفت: برای دستیابی به کلاسهایی که نیاز فضای آموزشی را برطرف میکنند ،بدون مشارکت مردم و خیرین باید 20 سال منتظر بود.

وی اظهار کرد: استان در حالی با کمبود کلاس درس مواجه است که هم اکنون رقابت بین خیرین در استان در امر مدرسه سازی بسیار فشرده بوده و می توان از این ظرفیت برای احداث کلاسهای مورد نیاز و نیز تجهیز مدارس استان بهره برد.

اسمعیل زاده با اشاره به استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس استان گفت: استاندارد سازی و تعمیر و نگهداری سیستمها باید توسط شرکتها و افراد دارای مهارت فنی انجام شود.

اسمعیل زاده با بیان اینکه آذربایجان غربی استانی سردسیر با سرمای زودرس است، ادامه داد: کنترل و رعایت مسائل ایمنی و استفاده بهینه از سیستم های گرمایشی در فضاهای آموزشی در بخشنامه ای به مناطق آموزش و پرورش استان اعلام شده است.

وی افزایش ایمنی مدارس استان را از ضروریات عنوان کرد و گفت: به منظور پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و افزایش ایمنی مدارس برگزاری دوره های آموزشی مدیران و مسئولان مدارس در دستور کار است.

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی درباره جشنواره خیرین مدرسه ساز نیز اظهار کرد: برگزاری هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان که همه ساله در مرکز استان برگزار می شود، در 23 اردیبهشت ماه سال آینده به اجرا در می آید و امیدواریم تا قبل از جشنواره اصلی جشنواره های شهرستانی نیز به اجرا در بیایند.

آذربایجان غربی دارای 25 هزار کلاس درس با 5500 مدرسه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار