کد خبر: ۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹ 22 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از ایرنا،عبدالله رسولی در گفت و گوی خبری گفت: سه محموله قاچاق شامل یک محموله 90 هزار نخی، یک محموله 290 هزار نخی و یک محموله 483 هزار نخی بودند و صاحبان آنها قصد داشتند این مقدار سیگار قاچاق و فاقد مجوز ورود را با استفاده از خودرو از طریق آذربایجان غربی به دیگر استان های کشور منتقل کنند.

وی اضافه کرد: این خودروها پس از شناسایی از طریق نیروی انتظامی مهاباد توقیف و رانندگان آن نیز با تشکیل پرونده و پس از سیر مراحل قانونی و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع داده شدند.

رسولی گفت: رییس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره تعزیرات حکومتی مهاباد نیز متهم محموله 90 هرار نخی را به ضبط خودرو و کالا و پرداخت 120 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: محموله 483 هزار نخی نیز به ضبط کالا و پرداخت 300 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد و محموله 290 هزار نخی در دست بررسی و ارزش گذاری قیمت کالا برای صدور حکم قرار دارد.

مهاباد یکی از محل های مهم گذر انواع کالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان کردستان به دیگر شهرهای کشور به شمار می رود.

سالانه دهها میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان کشف و ضبط می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار