سپاه شهداء در پی شهادت رئیس جمهور مردمی و هیئت همراه بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸ 20 May 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سپاه شهداء در پی شهادت رئیس جمهور مردمی و هیئت همراه بیانیه ای صادر کرد.
 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ 
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا ﴿ سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳﴾ 
شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همواره و در همه حال در آرزوی شهادت اند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و خدمت رسانی به مردم و حفظ آرمان‏های والای انقلاب اسلامی، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند. 
غم و اندوهی بی پایان جامعه ولایی ایران اسلامی را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، خادم الرضا علیه السلام و هیئت همراه ایشان، فراگرفته است. این حادثه دلخراش مایه تألم و تأثر آحاد جامعه گردید که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آگاه اند. 
شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی با نیتی خالصانه و صادقانه، اندیشه‏ای ژرف و اراده‏ای محکم، همواره برای حل مشکلات مردم، شبانه روزی تلاش نموده و دغدغه مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‏کردند. 
سوابق درخشان ایشان در مسئولیت‌های مختلف، بویژه تولیت آستان قدس رضوی، ریاست قوه قضائیه و در نهایت ریاست قوه مجریه و تحول ایجاد شده در مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، نشان از شوق خدمتگذاری به مردم در تمام این ادوار بوده و ارتقای مسئولیت‏های رسمی، با صفای باطن و تواضع ایشان همراه شده است. 
همچنین لازم است از امام جمعه محبوب و مردمی تبریز، آیت الله آل هاشم و وزیر نجیب و محترم امور خارجه جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان و خدمات آنان در این سال‌ها یاد کنیم. 
سپاه شهدای استان آذربایجان غربی شهادت رئیس جمهور ولایی، مجاهد و انقلابی و هیئت همراه را به محضر امام زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا، خانوده محترم آنان و همچنین مردم شهید پرور استان، تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می‌نماید، نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی، همواره با حوادث سختی رو به رو بوده و از تمام آنها با سلامت عبور کرده و همانگونه که پیوند عمیق امام (ره) و ملت ایران در ابتدای انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم، مایه پیروزی و عبور از این روز‌های دشوار خواهد شد. 
 
معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهداء استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار