وزیر راه و شهرسازی عصر دیروز بعد از ورود به استان آذربایجان غربی از روند اجرای فاز دوم فرودگاه ارومیه و آزادراه ارومیه-تبریز بازدید کرد.
کد خبر: ۲۸۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 19 August 2016
به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عباس آخوندی که عصر دیروز همراه با هیئت همراه و 3نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی وارد فرودگاه ارومیه شد ابتدا از عملیات اجرایی فاز دوم فرودگاه بین المللی ارومیه بازدید کرد.
وی در ادامه با پیشنهاد احداث باند دوم این فرودگاه نیز موافقت کرد.

وزیر راه و شهرسازی سپس از 200 کیلومتر روکش آسفالت جاده‌های آذربایجان غربی بازدید و آنرا به بهره برداری رساند.
داریوش نصر مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در حاشیه مراسم بهره برداری از این طرح گفت: این پروژه از ابتدای سال 95 با هزینه‌کرد 40 میلیارد تومان اعتبار در مدت 5 ماه اجرا شده است.
قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار داشت: به سبب وضعیت نامطلوب جاده‌های آذربایجان غربی شاهد تلفات جانی و مالی بسیاری در این محورها هستیم بنابراین از دولت خواستار تا با تأمین اعتبار مورد نیاز اقدام به ساماندهی جاده‌های استان کند.

عباس آخوندی در آخرین برنامه بازدید از پروژه های روز اول سفر خود از پروژه راهسازی ارومیه ـ تبریز دیدن کرد و در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه تاکنون از روند قابل قبولی در پیشرفت برخوردار بوده و پیش بینی می کنیم در سه ماهه نخست سال 96 به بهره‌برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی، آزاد راه ارومیه ـ تبریز بعد از بهره برداری می توانددر رونق و توسعه اقتصادی شمالغرب کشور مؤثر و موجب توسعه گردشگری در شهرستان ارومیه شود.      
مدیر کل راه و شهرسازی نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: طرح ملی ساخت آزاد راه ارومیه ـ تبریز به طول 125 کیلومتر با 46 درصد پیشرفت اجرایی همراه است. 
داریوش نصر با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 50 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه صرف شده است گفت: تا دو ماه دیگر 40 کیلومتر از آزاد راه ارومیه ـ تبریز به بهره‌برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار