3 کشته بر جای گذاشت ؛
جانشین فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: تصادف سهمگین دو خودروی سواری در محور سلماس- خوی موجب مرگ 3 نفر شد.
کد خبر: ۲۵۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 12 July 2016
به گزارش خبرنگار تابناک (آذربایجان غربی)، سرهنگ کمال حسین زاده در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۸:۴۲ دوشنبه ۲۱ تیرماه با اعلام خبر تصادف جاده‌ای در محور خوی- سلماس نرسیده به قره تپه به مرکز ۱۱۰، نیروهای امدادی و پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

حسین زاده افزود: تصادف مذکور ما بین دودستگاه خودروی سواری سمند و پژو ۴۰۵ بوده که پس از برخورد با یکدیگر به دره پایین پل جاده به ارتفاع ۴ متر پرتاب شده و به شدت با دیواره پل برخورد کرده اند.

جانشین فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی بیان کرد: مصدومین حادثه با کمک نیروهای آتش نشانی، هلال احمر و فوریت‌های پزشکی خارج سازی و به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: یک آقا و یک خانم در خودرو سمند در دم جان باخته و ۲ مصدوم دیگرسواری سمند به همراه ۴ سرنشین سواری پژو به بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس و قمربنی هاشم خوی انتقال داده شدند که ساعاتی پس از انتقال، یکی از مصدومین نیز در بیمارستان خاتم الانبیای سلماس فوت شد و طبق گزارشات متاسفانه حال یکی از سرنشینان پژو وخیم گزارش گردیده است.

حسین زاده در خصوص علت حادثه اظهار کرد: هنوز علت این تصادف در دست بررسی است اما چیزی که مشخص است سرعت غیرمجاز یکی از علل اصلی این تصادف دلخراش بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار