تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران که مقام سوم مسابقات جهانی صربستان را کسب کرده بود، با استقبال مسئولان استانی و کشوری وارد فرودگاه ارومیه شد.
کد خبر: ۲۵۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 04 July 2016
به گزارش خبرنگار تابناک (آذربایجان غربی)، در مراسم استقبال از تیم ملی والیبال دانش آموزی کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رييس فدراسيون ورزش دانش آموزش كشور و دیگر مسئولان آموزش و پرورش استان حضور داشتند.

گفتنی است تیم والیبال دانش آموزی آذربایجان غربی که به نمایندگی از تیم ملی والیبال ایران در بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی والیبال دانش آموزی در صربستان حضور یافته بود  با غلبه بر تیم دانش آموزی لهستان مدال برنز این دوره از مسابقات را بدست آورد.

والیبالیست های دانش آموز ایران در این دوره از رقابت ها هفت مسابقه انجام دادند که حاصل آن شش پیروزی و یک شکست مقابل ترکیه در مرحله نیمه نهایی بود.

تیم های دانش آموزی ترکیه نیز در دیدار نهایی با غلبه بر اسپانیا مقام نخست این مسابقات را بدست آورد.

والیبالیست های دانش آموز استان در رقابت های مقدماتی در گروه D با تیم های ارمنستان، دانمارک و آلمان همگروه بود و در هر سه بازی پیروز شدند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال دانش آموزی جهان از ششم تیر آغاز و 13 تیر ماه به پایان رسید.

در این دور از مسابقات 32 تیم دانش آموزی پسر و 32 تیم دانش آموزی دختر از 36 کشور جهان در بلگراد پایتخت صربستان حضور داشتند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار