دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس گفت: جامعه روحانیت کردستان اعم از ماموستایان و روحانیون اهل تشیع در راستای تنویر افکار عمومی در عرصه‌های مختلف دفاع نظام همواره پیش‌قدم بوده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 09 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام طا‌ها توکلی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی علما و روحانیون استان کردستان با حجت‌الاسلام طائب مشاور فرمانده کل سپاه در سنندج اظهار کرد: جمعی که در محضر آن‌ها هستیم نماینده کل روحانیون، نخبگان دینی و تاثیرگذاران و سرانگشتان نفوذ در توده‌های اجتماعی هستند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت کردستان اعم از ماموستایان و روحانیون اهل تشیع در راستای تنویر افکار عمومی در عرصه‌های مختلف دفاع نظام همواره پیش‌قدم بوده‌اند.

وی با بیان اینکه روحانیون پیشقراولان جهاد تبیین هستند، گفت: روحانیون ثابت کرده‌اند در همه عرصه‌ها به اعتبار و پشتیبانی نماینده، ولی فقیه در کردستان در راستای رفع شبهات و برداشت‌های ناصواب و تبلیغ و تبیین دستاورد‌های نظام و ضرورت دفاع از ارزش‌های انقلابی جهادی عمل می‌کنند.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: این اهتمام به همگرایی و تعامل در راستای تبیین واقعیت‌های نظام در سطح روحانیون و علما و دستگاه‌های متولی در این حوزه وجود دارد و این مهم زمینه وحدت ناگسستنی را در بین شیعه و سنی در این استان فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام توکلی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطر شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی اعتقاد صادقانه به نقش علما در راستای وحدت، تعامل و برادری در بلاد اسلامی بود که این مهم را در تاثیرگذاری ایشان در ایجاد وحدت در عراق و ریشه کن کردن دشمنان بودیم.

وی اذعان کرد: امروز علمای شیعه و سنی به اهمیت و ضرورت وحدت واقف هستند و بر تحکیم هرچه بیشتر آن تاکید دارند، امیدواریم همواره بر این مدار باقی بمانیم و در مسیر ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت قوی و قدرت‌ساز در انتخابات اهتمام داشته باشیم.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: باید با تبیین و پرداختن بیشتر به اهمیت و ضرورت شرکت در انتخابات زمینه مشارکت حداکثری ملت را در انتخابات فراهم کنیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار