استاندار کردستان گفت: توجه دولت به حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و بخش‌های دیگر به کردستان معطوف شده و بسیاری از انتظارات مردم استان در این دولت محقق شده است.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 09 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در نشست با مسوولان، هنرمندان، اصحاب رسانه و نمایندگان اقشار در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان اظهار کرد: معرفی کردستان برای مشاور فرمانده کل سپاه نیاز نیست چراکه وی با کردستان که مشهد شهدای زیادی از انصار و مهاجر است آشنا است.

وی خاطرنشان کرد: استان کردستان به ویژه بعد از سفر رهبری در سال ۸۸ و با هدایت و سرانگشت مقام معظم رهبری که همگان را با ظرفیت‌های فرهنگی این استان توجه و تذکر دادند امروز در عرصه‌های مختلف کاملا مشهود است.

استاندار کردستان تصریح کرد: در عرصه‌های مختلف حرکت‌های آغاز شده که بسیار امیدبخش است و امیدواریم این فاصله و محرومیت موجود در استان جبران شود و کردستان به جایگاه واقعی‌اش برسد.

زارعی‌کوشا افزود: توجه دولت به حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و بخش‌های دیگر به کردستان معطوف شده و بسیاری از انتظارات مردم استان محقق شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، این مسیر با قدرت و قوت ادامه داشته باشد و در پایان دولت اول آقای رئیسی در شاخص‌های مختلف پیشرفت کند به میانگین کشوری در شاخص‌های مختلف برسد.

استاندار کردستان با بیان اینکه کردستان سال گذشته به تبع سایر نقاط کشور درگیر اغتشاشات بود گفت: با انسجام و برادری که بین مسئولان استان و مردم بود توانستیم با کمترین هزینه این اغتشاشات را پشت سر بگذرایم.

استاندار کردستان تصریح کرد: حضور و مشارکت بالای مردم در هفته وحدت، ایام مختلف به ویژه استقبال از رئیس جمهور نشان داد بصیرت مردم فرسنگ‌ها از دشمنان جلوتر است.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: امیدواریم در انتخابات پیش‌رو با حضور حماسی مردم شاهد حذف برچسب مشارکت کم مردم استان در برخی انتخابات‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر در حوزه عمرانی کلان پروژه‌هایی در بخش آب، راه آهن، فرودگاه و زیرساخت‌های دیگر به بهره‌برداری رسیده است و در حوزه اقتصادی هم با وجود تمام مشکلات، مسیر روبه جلو است طوری که در پاییز گذشته کردستان بیشترین کاهش نرخ بیکاری داشت.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار