استاندار کردستان حضور رئیس جمهور در استان و استقبال پرشور مردمی علی‌رغم تمامی مشکلات و محرومیت‌ها را خط بطلانی بر نقشه دشمنان و ضدانقلاب اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ 10 December 2023

به گزارش تابناک کردستان ، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در جلسه اعضای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: ادارات استان کردستان در خصوص حجاب و عفاف مشکل چندانی ندارند، اما برخی کارمندان در صفحات مجازی تصاویری از خود بارگذاری می‌کنند که مغایر با شئونات حجاب و عفاف است.

وی افزود: به واسطه سفر‌های کاری به خیلی از استان‌ها مراجعه داشته‌ام و با قطعیت می‌توان گفت که وضعیت حجاب و عفاف در کردستان نسبت به جا‌های دیگر بسیار بهتر است.

استاندار کردستان تأکید کرد: اغلب بی‌حجابی‌ها مربوط به سنین پایین است و این مسئله زنگ خطری برای نظام آموزشی و بنیان خانواده است که باید در رویکرد‌های خود تجدیدنظر کنند.

وی با بیان اینکه تکلیف نظام آموزشی و تربیتی در خصوص حجاب بسیار بااهمیت است، عنوان کرد: یک دختر یا پسر، ۱۲ سال از عمر خود را در نظام آموزشی سپری می‌کند و این مسئله وظیفه سنگینی بر دوش آموزش و پرورش گذاشته است.

زارعی‌کوشا گفت: اغلب رویکرد‌های نظام آموزشی در طول سال‌های گذشته مناسب نبوده و اثرگذاری نداشته است.

استاندار کردستان از برخورد با موارد بی‌حجابی و مفاسد اداری در کمیته تخلفات اداری سخن گفت و افزود: این تخلفات قطعاً بررسی و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

زارعی‌کوشا در ادامه، دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو را یک معروف بزرگ دانست و گفت: مقام معظم رهبری بار‌ها اعلام کرده‌اند که مشارکت حداکثری در انتخابات یک اولویت است.

وی حضور رئیس جمهور در استان کردستان و استقبال پرشور مردمی علی‌رغم تمامی مشکلات و محرومیت‌ها را خط بطلانی بر نقشه دشمنان و ضدانقلاب عنوان کرد و گفت: در دولت کنونی رشد و توسعه کردستان سرعت گرفته است و یکی از عامل‌های مهم در این سرعت، حضور در انتخابات و انتخاب نماینده‌های دغدغه‌مند و حامی منافع مردم است.

استاندار کردستان یکی از دلایل مشارکت کمتر مردم کردستان در انتخابات مجلس نسبت به استان‌های دیگر را کم‌کاری نمایندگان آن‌ها در مجلس اعلام کرد و گفت: اگر نمایندگان خوب و دلسوزانه کار کنند مردم هم رغبت به حضور خواهند داشت.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار