نماینده ولی فقیه در استاگ کردستان گفت: رضایت مردم در ادارات موجب تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹ 10 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در جلسه اعضای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، با تأکید بر اینکه هر مدیری باید تشکیلات خود را مدیریت کند و با بیان اینکه هر اداره باید یک پایگاه فرهنگی باشد، اظهار داشت: در این مملکت انقلاب شده و هر مدیر نماینده نظام اسلامی است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان دستور داد تا یکی از جلسات شورای اداری استان به مسئله نحوه برخورد با ارباب رجوع در ادارات اختصاص داده شود.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان، صبحانه خوردن در محل کار را یک منکر نام برد و گفت: یک کارمند باید به جای صبحانه خوردن به امورات مردم رسیدگی کند و مردم نباید در ادارات معطل صبحانه خوردن کارمندان باشند.

وی افزود: خیلی از رانت‌ها و فساد‌هایی که در این مملکت اتفاق می‌افتد اگر اندکی نظارت روی آن‌ها می‌بود این اتفاق نمی‌افتاد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ادامه تاکید کرد: هر اداره‌ای باید در طول سال نشست‌های فرهنگی مختص اداره خود را برگزار کند.

وی افزود: همانگونه که در طول سال آموزش‌های مختلفی برای کارمندان برگزار می‌شود، باید آموزش‌های فرهنگی ضمن خدمت نیز برای آن‌ها برگزار شود، اما این آموزش‌ها باید درست و نتیجه‌بخش باشد و صرفا برای وقت‌گذرانی و گرفتن لوح نباشد.

وی در ادامه اظهار داشت: نارضایتی مردم از نحوه برخورد در مراجعات آن‌ها به ادارات موجب ریزش آرا می‌شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، عنوان کرد: اگر رضایت مردمی در ادارات فراهم شود، حتی کم‌حجاب‌ها و بی‌حجاب‌ها نیز در انتخابات شرکت می‌کنند.
منبع/فارس

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار