مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: ۴۰۰۰ فعال مذهبی، قرآنی و اجتمایی شهرستان تویسرکان در برنامه های دهه ولایت شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۹۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 25 September 2015

مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: ۴۰۰۰ فعال مذهبی، قرآنی و اجتمایی شهرستان تویسرکان در برنامه های دهه ولایت شرکت می‌کنند.

به گزارش مهر؛رضا شریفی راد با بیان اینکه دهه ولایت، دهه هدایت و رهبری و عشق و ارادت به مقام شامخ ولایت فقیه است، گفت: دهه ولایت فرصت مغتنمی برای تببین و ترویج سبک حیات طیبه اهل بیت(ع) و فرهنگ علوی در بین افراد جامعه است که باید از آن بهره کافی برده شود.

وی با اشاره به نامگذاری فاصله زمانی عید سعید قربان تا عید سعید غدیر به نام دهه ولایت، گفت: این دهه فرصت مناسبی است که تمامی تلاش‌ها در معرفی فرهنگ علوی فراهم آید.

شریفی راد گفت: دهه ولایت، دهه هدایت و رهبری و دهه اظهار عشق و ارادت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) و مقام والای ولایت است.

مسئول تشکلهای دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان ادامه داد: سرمایه های معنوی مسلمانان، عمل به زندگی ائمه معصومین به‌ویژه حضرت علی(ع) است که به نوعی سند حقانیت شیعه در طول تاریخ به شمار می رود.

شریفی عنوان کرد: در راستای تعمیق فرهنگ علوی در شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه ضمن مشارکت با بیش ۴۰۰۰ فعال تأثیرگذار فرهنگی و مذهبی برنامه هایی پیش بینی شده است.

وی بانیان مساجد و حسینیه ها، مسئولان هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی و تبلیغی، روحانیان اعم از مستقر، طرح هجرت و بومی، طلاب حوزه های علمیه و بسیجیان پایگاه های مقاومت، کانون مداحان و شاعران مذهبی، انجمن های اسلامی و دیگر تشکل های مردمی، موسسات و مربیان قرآنی را از مشارکت کنندگان ذکر کرد و گفت: با هماهنگی های به عمل آمده در دهه ولایت در راستای ترویج فرهنگ علوی دربین گروه های هدف فعالیت می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار