مدیرعامل تولیت شمس تبریزی
مديرعامل توليت شمس تبريزي گفت: : شب هاي شمس تبريزي همزمان با آغازين روز هفته بزرگداشت شمس و عيدقربان با برگزاري كنسرت هاي موسيقي مطرح كشور در محل بارگاه شمس تبريزي اجرا مي شود.
کد خبر: ۹۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰ 21 September 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاري تابناك- خوي، سید فتاح کبیري در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مقدمات آغازين برگزاري هفته گراميداشت شمس تبريزي در خوي اظهارداشت: در تقويمايران اسلامي 7مهرماه به عنوان روز بزرگداشت شمس تبريزي نامگذاري شده است که به همین مناسبت تولیت شمس تبریزی شهرستان خوي برنامه های فرهنگی و هنری خود را به منظور بزرگداشت این روز و گرامی داشتیاد و خاطره عارف نامی ایران اسلامی در قالب هفته شمس اجرا مي كند.

وي ادامه داد: شب هاي شمس تبريزي همزمان با آغازين روز هفته بزرگداشت شمس و عيدقربان با برگزاري كنسرت هاي موسيقي مطرح كشور در محل بارگاه شمس تبريزي اجرا مي شود.

مدیرعامل تولیت شمس تبریزی گفت: گروه كنسرت موسيقي و آواز اجلال از تبريز؛ كنسرت موسيقي رهام از تهران، كنسرت آرازباري از تبريز، كنسرت آوازققنوس از تبريز، كنسرت آواز ايرسا از شيراز هركدام در شب هاي شمس در اين مكان عرفاني به اجرا مي پردازند.

كبيري با اشاره به همکاری شورای اسلامی و شهرداری وفرمانداري شهر تبريز در برگزاری این همایش ملی افزود: در طول هفته بزرگداشت شمس با هماهنگی های انجام یافته تورهای گردشگری از سراسر کشور میهمان مردم خوی خواهند بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار