کد خبر: ۹۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 21 September 2015
تابناک بوشهر: معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار تنگستان گفت: ۲۵.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای و ۲ درصد نفت برای اجرای ۱۰۷ پروژه عمرانی در تنگستان تخصیص یافت.

 احمد دشتی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تنگستان با اشاره به اجرای مسابقات فجر امید در روستاها اظهار داشت: مسابقات فجر امید که یکی از ابتکارات  استاندار بوشهر است که به منظور ایجاد روحیه  نشاط و امید در بین  مردم و جوانان  روستا است که این جشنواره مینی فوتسال  روی چمن‌های مصنوعی روستاهای شهرستانها برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هر شهرستان دو نماینده به مرکز استان بوشهر معرفی می‌کند که فینال این مسابقات در دهه فجر انقلاب اسلامی  در مرکز استان برگزار می‎شود.

معاون فرماندار تنگستان به هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: دفاع مقدس یادآور دلاوری‌ها، جانفشانی دلیرمردانی است که با قدرت ایمان و اراده قوی در برابر تمام ابر قدرتها و دنیا ایستادند و معادلات  نظامی و سیاسی دنیا را دستخوش  تغییرات کردند.

وی افزود: دلیر و جوان مردانی بودند که با درک بالای خود موقعیت حساس کشور تشخصی و وظیفه جهاد در راه خداو دفاع از کشور عمل کردند امروز وظیفه همه ماست که از خون شهدا و دستاورد هشت سال دفاع مقدس پاسداری  و به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تنگستان تصریح کرد: امروز عزت، اقتدار،امنیت و آرامش مرهون جانفشانی خون‌های پاک شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است .

وی به برگزاری کمیته برنامه ریزی شهرستان تنگستان اشاره و گفت: در کمیته برنامه‌ریزی اعتباری افزون بر 25 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک داریی و سرمایه ای  و 2 درصد نفت  برای اجرای 107 پروژه عمرانی  تصویب شد.

دشتی با اشاره به اینکه بیشترین اعتبار به بخش حمل و نقل تنگستان  اختصاص داده شد گفت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بیشترین اعتبار به بخش حمل و نقل با اعتبار افزون بر 62 میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تنگستان افزود: عمران شهری شهرستان با اعتباری افزون بر 5 میلیارد و 400 میلیون تومان وعمرانی روستایی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 300 میلیون تومان و بهداشت و درمان یک میلیارد و 500 میلیون تومان در کمیته برنامه‌ریزی سال جاری مصوب شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار