استاندار قم در مراسم بدرقه قهرمانان استان قم به المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۱ توکیو بر حمایت دستگاه های دولتی از قهرمانان ورزشی استان قم تأکید کرد.
کد خبر: ۹۷۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 18 July 2021

 به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در این مراسم که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، سرمایه های انسانی را از مهم ترین دارایی های هر کشور دانست و اظهار کرد: در عین حال قهرمانان ورزشی از مهم ترین و ارزشمندترین سرمایه های انسانی کشورها هستند.

وی دیپلماسی فرهنگی را یکی از عرصه های رقابت کشورها عنوان کرد و یادآور شد: سرمایه های ورزشی هر ملتی می توانند به کمک دیپلماسی بیایند و برای کشورشان افتخارآفرینی کنند.

استاندار قم همچنین پایبندی به اخلاق پهلوانی را از دیگر ویژگی های ورزشکاران ایرانی خواند و تصریح کرد: برخورداری از فرهنگ غنی اسلامی، پیروزی ورزشکاران ایرانی را به کام مردم شیرین تر خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: شایسته است تا مدیران دستگاه های دولتی استان قم اهتمام ویژه ای در حمایت از قهرمانان و مدال آوران استان داشته باشند.

از استان قم علیرضا نجاتی به عنوان کشتی گیر تیم ملی کشتی فرنگی و همچنین حسین گلستانی و سید محمدحسین حسینی با تیم ملی والیبال ‌نشسته و محمد محمدنژاد با تیم ملی بسکتبال با ویلچر به بازی های المپیک و پاراالمپیک توکیو ۲۰۲۱ اعزام می شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار