معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری طرح نشاط معنوی در ۲۵ بقعه و امامزاده این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵ 09 July 2021
معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری طرح نشاط معنوی در ۲۵ بقعه و امامزاده این استان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدعلی حسینی، معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به اینکه هر ساله طرح نشاط معنوی در ایام تابستان به‌منظور پر کردن مناسب اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود گفت: این طرح به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت و همچنین بصیرت‌افزایی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: امسال نیز در کنار این طرح که شامل ارائه آموزش‌های قرآن، احکام، آموزش‌های دینی و بصیرتی است، حرفه‌آموزی برای دانش‌آموزان نیز در راستای ایجاد اشتعال برگزار می‌شود.

حسینی گفت: در صورتی که شرایط کرونایی شهرستان‌ها اجازه دهد طرح به‌صورت حضوری و در غیر این صورت محتوای کلاس‌ها به‌صورت مجازی در کانال بقاع متبرکه در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: حرفه‌آموزی دانش‌آموزان در جهت ایجاد اشتعال و تحقق شعار «حمایت از تولید و رفع مانع‌زدایی‌ها» انجام می‌گیرد.

حسینی بیان کرد: در طرح نشاط معنوی حدود ۱۰ مبلغ غیربومی از استان قم و حدود ۲۰ مبلغ هم به‌صورت بومی و از استان همدان فعالیت می‌کنند.

او یادآور شد: در این طرح برنامه‌های متنوع فرهنگی، تربیتی، قرآنی، مشاوره، خوشنویسی، نقاشی، سفره‌آرایی و حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود.

حسینی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی فرصتی را برای ایجاد نشاط و معنویت در جامعه فراهم می‌کند، گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط استان از منظر شیوع کرونا امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت حضوری وجود ندارد، اما در مواردی که نیاز به آموزش‌های عملی باشد کلاس‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با تعداد کمی از مخاطبان برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار