مدیر امور آبفای شهرستان درگزین خبر داد:
مدیر امور آبفای شهرستان درگزین از اجرای موفقیت آمیز عملیات اصلاح خط انتقال روستای عین آباد از توابع شهرستان درگزین و رفع مشکلات چندین ساله مردم این روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۷۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 21 June 2021
مدیر امور آبفای شهرستان درگزین از اجرای موفقیت آمیز عملیات اصلاح خط انتقال روستای عین آباد از توابع شهرستان درگزین و رفع مشکلات چندین ساله مردم این روستا خبر داد.

به گزارش تاناک همدان، به نقل از روابط عمومی آبفای استان، سید ناصر حسینی بیدار با اشاره به اینکه پیش از یکپارچه سازی آبفای شهری و روستایی مشکلات عدیده‌ای درخصوص اصلاح خط انتقال روستای عین آباد وجود داشت، گفت: این خط به دلیل مشکلات موجود ساکنین دو روستای عین آباد و ناکین با جمعیت ۱۴۰۰ نفر را دچار کمبود آب کرده بود که خوشبختانه با اصلاح خط انتقال مذکور مشکل تامین و توزیع آب در روستا‌های مذکور مرتفع گردید.

حسینی بیدار با بیان اینکه پس از بررسی‌های کارشناسی مشخص شد که لوله پلی اتیلن این خط تحمل فشار بالا را ندارند و مکرر دچار شکستگی می‌شود، اظهارداشت: خرداد ماه سال گذشته حدود ۳۸۰ متر از این خط توسط امور آبفای درگزین بصورت امانی تعویض گردید.

وی افزود: با ابلاغ صورت جلسه دفتر فنی شرکت، ۳ عدد شیر هوای جدید در نقاط مختلف نصب شد، اما مشکلات همچنان پا برجا بود.

حسینی بیدار با بیان اینکه بهمن ماه سال گذشته تصمیم بر اصلاح ۵۰۰ متر دیگر از این خط شد، عنوان کرد: به همین منظور برآورد اولیه با مبلغ یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال تهیه شد، اما با توجه به هزینه بالای آن، تصمیم بر آن شد که این بخش از کار به صورت امانی انجام شود.

وی در نهایت بیان کرد: با تهیه لوله و تلاش همکاران ما، مشکلات ۱۰ ساله روستا‌های عین آباد و ناکین مرتفع شد و ساکنین دو روستای مذکور از خدمات مطلوب برخوردار شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار