تابناک- استاندار بوشهر در پیامی از شرکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۷۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 20 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، متن پیام عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر به شرح زیر است: 

مردم شریف استان بوشهر همانند سایر هموطنان علیرغم سختی‌های اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و فشارهای روانی ناشی از بیماری کرونا و هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان ، بار دیگر بلوغ سیاسی خود را با حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رای در انتخاب سیزدهمین رئیس جمهور کشور و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به نمایش گذاشتند و سبب ناامیدی دشمنان ایران شدند.

لذا جا دارد از آحاد مردم شریف و بزرگوار استان که در شرایط سخت کرونایی و تحمل گرما بالای هوا به محل اخذ رای آمدند و در تعیین سرنوشت کشور، شهر و روستای خود نقش آفرین شدند و تابلوی زیبایی از وطن‌خواهی و بلوغ سیاسی را به نمایش گذاشتند و همه دست اندرکاران که زمینه خلق این حماسه ملی را فراهم کردند اعم از عوامل اجرایی، بازرسی، امنیتی و نظارتی،فرمانداران و بخشداران و اصحاب رسانه و همکاری دستگاه های خدمات رسان، تقدیر و تشکر کنم.

امید است که رئیس جمهور منتخب و اعضای شوراهای شهر و روستا بتوانند در تحقق خواسته‌های به حق مردم اقدامات جدی و موثر و تلاش مضاعف کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار