مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از آماده‌باش ۱۶۳ گروه عملیاتی برای تامین و حفظ پایداری نیروی برق در روز انتخابات (۲۸ خرداد) در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳ 17 June 2021
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از آماده‌باش ۱۶۳ گروه عملیاتی برای تامین و حفظ پایداری نیروی برق در روز انتخابات (۲۸ خرداد) در استان همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان «شیرزاد جمشیدی» با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: در این راستا کمیته هماهنگی تامین برق مطمئن برای انتخابات تشکیل و تاکنون سه جلسه هماهنگی برگزار شده است.

وی با اشاره به هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق با ستاد انتخابات استان افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته سناریوی آماده باش گروه‌های عملیاتی برق در ۱۱ واحد اجرایی تهیه و ابلاغ شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: در روز انتخابات ۴۲۳ نفر در قالب ۱۶۳ اکیپ و ۱۷۳ دستگاه خودرو در محل‌های شناسایی شده مستقر و آماده ارائه خدمات هستند.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: ۲ گروه خط گرم نیز در این روز آماده‌باش هستند و در صورت ایجاد مشکل، بدون قطع برق نسبت به رفع آن اقدام می‌کند.

جمشیدی از تهیه اجناس و کالا‌های ضروری مورد نیاز واحد‌های اجرایی برای سرویس و تعمیرات شبکه خبر داد و افزود: لیست شعبه‌های رای گیری نیز تهیه شده و بازدید و سرویس شبکه توزیع برق تغذیه کننده شعبه‌ها با حضور همکاران انجام می‌شود.

وی گفت: پیگیری نصب ژنراتور در محل‌های حساس به خصوص سالن‌های تجمع آراء، استفاده از همکاران بسیجی و اکیپ‌های حراست برای کنترل و اماکن اداری شرکت در روز انتخابات و هماهنگی برای حضور مسئولان واحد‌های اجرایی و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی نیز از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود. 

یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۹۷۰ نفر از جمعیت استان همدان شامل ۷۲۲ هزار و ۷۳۳ مرد و ۷۰۳ هزار و ۲۰۷ زن واجد شرایط شرکت در این دوره از انتخابات هستند.

همچنین ۳۰ هزار و ۹۰۲ نفر از جمعیت واجد شرایط این استان رای اولی هستند که برای نخستین بار با شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای نقش خود را در تعیین سرنوشت و آینده کشور ایفا می‌کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار