رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام:
سرهنگ کیانی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی بیش از ۳ هزار قلم لوازم الکتریکی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در شهر ایلام کشف شد.
کد خبر: ۹۶۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ 01 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ مهدی کیانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام بیان داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در پی رصد و اشرافیت اطلاعاتی و در راستای اجرای طرح‌های عملیاتی سراسری و استانی پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی و در بازرسی از یک انبار محل دپوی کالای قاچاق ، تعداد ۳ هزار و ۲۰۰ قلم انواع لوازم الکتریکی قاچاق و فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف کردند.

او اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخل و جلوگیری از فعالیت قاچاقچیان و افراد سودجو، رسیدگی به این موضوع  به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام با بیان اینکه در این راستا یک متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، اضافه کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

او با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های ذاتی پلیس امنیت اقتصادی، مبارزه با مفاسد اقتصادی خصوصا قاچاق کالا و ارز است تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در بازار برخورد کرده و اجازه نخواهند داد تا قاچاقچیان کالا برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی را خدشه دار کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار