مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام:
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام گفت: پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام زنان متقاضی استفاده از بیمه رایگان صندوق بیمه روستاییان و عشایر است.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵ 19 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد قیصرزاده مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام، بیان داشت: طبق ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این صندوق موظف شده است، مادرانی که ۳ فرزند دارند و از تاریخ یکم، فروردین سال ۱۳۹۶ فرزند یا فرزندان‌شان به دنیا آمده است، تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی قرار بگیرند.

وی افزود: پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام زنان متقاضی استفاده از بیمه رایگان صندوق بیمه روستاییان و عشایر است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام، ادامه داد: پیش ثبت‌نام مادران بیکار غیرشاغل دارای ۳ فرزند و بیشتر که ساکن در مناطق روستایی و عشایری و یا محل تولد فرزند سوم در مناطقی باشد که نرخ باروری بالای ۲.۵ نباشد، مشمول این طرح خواهند بود که ۱۰۰ درصد رایگان است.

قیصرزاده در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر در استان پیش ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند و مشمولین می‌توانند به دفاتر خدمات الکترونیکی، دفاتر کارگزاری‌های سطح استان و یا به سایت www.roostaa.ir مراجعه و پیش ثبت‌نام خود را انجام دهند.

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار