فرمانده انتظامی ایلام از رفع تصرف ۱۴ هزار و ۴۰۰ متر از اراضی ملی به ارزش ۲۲۲ میلیارد در این استان ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۶۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴ 31 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: طی ۲ ماهه نخست سال جاری بصورت ویژه شناسایی افراد سودجو و متصرفان اراضی ملی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با همکاری یگان حفاظت سازمان ملی زمین، مسکن و راه و شهرسازی استان و با هماهنگی مراجع قضائی با اشرافیت اطلاعاتی ۱۴ هزار و ۴۰۰ متر از اراضی ملی که به صورت غیر قانونی و با اشکال مختلف به تصرف افراد سودجو درآمده بود شناسایی و رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بر لزوم حفظ اراضی و منابع ملی و برخورد قاطع با مجرمان اقتصادی خصوصا زمین خواری تاکید کرد و گفت: در این رابطه تعداد ۲۲ فقره پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده که ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت های ذاتی پلیس امنیت اقتصادی ،مبارزه با مفاسد اقتصادی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت تمام با هرگونه قانون شکنی برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد تا سودجویان و زمین خواران برای رسیدن به اهداف و مطامع خود، امنیت اقتصادی را خدشه دار کنند.

سردار القاصی مهر با تشکر از همکاری و تعامل خوب مراجع قضایی استان و سایر متولیان مقابله با زمین خواری از مردم خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی متصرفان موضوع را در اسرع وقت با مدافعان امنیت اقتصادی در استان از طریق شماره تلفن ۱۱۰ و شماره ۱۶۵۶ تلفن گویا دریافت اخبار زمین خواری در میان بگذارند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار