مدیرکل امور مالیاتی استان همدان از بدهی 23 میلیارد تومانی شهرداری‌های همدان به امور مالیاتی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 18 September 2015
مدیرکل امور مالیاتی استان همدان از بدهی 23 میلیارد تومانی شهرداری‌های همدان به امور مالیاتی خبر داد.

به گزارش فارس؛ محمد خلیفه در همایش شهرداران استان همدان در ملایر شهرداری‌ها را از نظر درآمدی وابسته به امور مالیاتی دانست و اظهار کرد: باید تعامل بیشتری بین شهرداری‌ها و امور مالیاتی برقرار شود.

وی از بدهی 23 میلیارد تومانی شهرداری‎های همدان به امور مالیاتی خبر داد و گفت:این بدهی در بخش تکلیفی و ارزش‌ افزوده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدانبا اشاره به اینکه برای رفع مشکل باید این بدهی‌ها پرداخت شود افزود: ما به دنبال تعامل و رفع مشکل هستیم تا بتوانیم هر چه بیشتر برای توسعه و عمران شهری گام برداریم.

وی از بخشودگی جرائم مالیاتی شهرداری‌ها توسط امور مالیاتی در دو سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: رقم این بخشودگی 3 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

خلیفه با بیان اینکه هر روز قانون اجرایمالیاتی نسبت به سال‌های گذشته سختگیرانه‌تر می‌شود، گفت: اگر مالیات‌ها به موقع پرداخت شود مشکلی برای شهرداری‌ها پیش نخواهد آمد.

وی با اشاره به عوارض شهرداری‌ها افزود: این عوارض نیز بر اساس جمعیت شهری است و شهرهای کوچک عوارض کمتری را به شهرداری‌ها پرداخت می‌کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با اشاره به نظارت سازمان امور مالیاتی کشور برایرسیدگی به پرونده‌های مالیاتی استان گفت: در این زمینه هیئت‌های بازرسی در برخی مواقع از کشور برای بازرسی به استان می‌آیند.

وی از شهرداری‌ها خواست تا برای جلوگیری از مشکلات احتمالی نسبت به پرداخت به موقع بدهی‌های مالیاتی اقدامات لازم را داشته باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار