تابناک-رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس از اجرایی شدن طرح محله سبز در شهرک توحید بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵ 17 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حامد رضوانی در این ارتباط اظهار کرد: طرح محله سبز با مشارکت بنیاد رویش و با هدف ارتقا سطح مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان تحت پوشش بنیاد رویش انجام شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح در محلات شهر مشارکت شهروندان در کاهش هزینه ها، افزایش انسجام اجتماعی، کاهش آسیبهای اجتماعی و بالابردن سطح رضایت مندی شهروندان است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس بیان کرد: در این طرح مسئولیت اجتماعی را به عهده دانش آموزان گذاشته ایم که می توانند تجربه کنند و به شکلی احساس می کنند مالکین اصلی شهر خودشان هستند.

رضوانی ادامه داد: در این برنامه که منطقه و ناحیه و هم چنین سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری مشارکت داشتند، دانش آموزان این محله با کمک پاکبان ها محله را پاکسازی کردند.

رییس سازمان فرهنگی شهرداری تصریح کرد: زیرسازی دیوارها، کاشت درخت و نقاشی دیواری بر روی دیوار از برنامه های اجرایی توسط دانش آموزان این محله بوده است.

وی عنوان کرد: توزیع کتاب هایی متناسب با سنین دانش آموزان و اجرای برنامه های شاد فرهنگی از دیگر برنامه های این طرح در محله شهرک توحید بوده است.

رضوانی اضافه کرد: مشارکت در برنامه‌های آتی سازمان فرهنگی شهرداری همراه با اقدامات خلاقانه مشارکت در توسعه محلات شهر را افزایش می‌دهد؛ دانش‌آموزان می‌توانند با حفظ میراث ناملموس و انجام نقاشی‌های دیواری در توسعه محلات شهری مشارکت داشته باشند.

رییس سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس گفت: در تلاشیم با اجرای طرح محله سبز، کودکان را با آموزش بر محور مسئولیت های شهروندی آشنا کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: توسعه آموزش و توانمند سازی، آمادگی کودکان و نوجوانان برای پذیرش مسئولیتهای شهروندی در زندگی اجتماعی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

 

انتهای پیام/ز 768

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار