تابناک هرمزگان- مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم گفت: شماری از سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی با حضور در غرفه سازمان‌ منطقه آزاد قشم که در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو 2024 دایر است، از مشارکت در فرصت‌های صنعتی قشم استقبال کردند.
کد خبر: ۱۱۶۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳ 29 April 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//  یاسر سلیمانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: نمایشگاه اکسپو 2024 فرصتی برای معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری صنایع مختلف قشم است و خوشبختانه سرمایه‌گذارانی از ایران و چند کشور خارجی، علاقمندی خود را برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در صنایع این منطقه آزاد ابراز داشتند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاران کشورهای چین، عراق، ترکیه، تاجیکستان و عربستان به همراه فعالان اقتصادی کشورمان در بازدید از غرفه سازمان منطقه آزاد قشم و کسب آشنایی با ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه آزاد و قوانین و مقررات ویژه آن، آمادگی خود را برای بهره‌بردن از ظرفیت‌های صنعتی قشم اعلام داشتند.

به گفته مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم، حضور سرمایه‌گذاران خارجی و آشنایی آنان با بسته‌‌های سرمایه‌گذاری و فرصت‌های منطقه آزاد قشم خوشبختانه تاکنون منجر به انعقاد چند تفاهم‌نامه همکاری در حوزه تصفیه آب و پساب و موارد دیگر شده است.

شایان ذکر است؛ سازمان منطقه آزاد قشم با داشتن یک غرفه در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو 2024 تهران که از 8 تا 12 اردیبهشت ماه دایر است، یکصد بسته سرمایه‌گذاری مربوط به نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی و شیلات، صنعت، معدن و گردشگری را به سرمایه گذاران علاقمند فعالیت در این جزیره مستعد، معرفی می‌کند.

انتهای پیام//

برچسب ها: منطقه آزاد قشم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار