ارتقا کیفیت اینترنت در روستا‌ها؛
تابناک سمنان: سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: ارتقای اینترنت تلفن همراه ۶۲ روستای استان از نسل دوم به نسل‌های سوم و چهارم ابلاغ شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 14 February 2021

Image result for اینترنت 3G

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان روز یکشنبه در نشست بررسی وضعیت ارتباطی و رسیدگی به مشکلات طرح های  USO در استان سمنان، تاکید کرد: خدمت رسانی در روستاها و بهبود خدمات حوزه فناوری اطلاعات از سیاست کلان و اولویت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دوره کنونی است.

وی با تبیین طرح های ابلاغی از محل اعتبارات USO  به شرکت های مخابرات وارتباطات سیار و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل را خواستار و بر تسریع در اجرای طرح ارتباطات روستایی فیبر نوری(تار)، طرح های ارتقا سایت های BTS  از نسل دوم به نسل چهارم و همچنین تسریع در احداث طرح های سایت های جدید BTS  تاکید کرد.

سید یاسر حسن پور گفت: ابلاغیه ارتقا فناوری اینترنتی تلفن همراه از نسل دوم به نسل های سوم و چهارم به پیمانکاری شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) در ۶۲ روستای استان صادر شد.

حسن پور با اشاره بر لزوم همکاری هر چه بیشتر دستگاههای زیرمجموعه وزارت همچون شرکت زیرساخت ، شرکت مخابرات و اپراتورهای همراه به منظور خدمت رسانی در روستاها ،گفت: طبق هماهنگی های به عمل آمده  مشکلات بستر انتقال برای اجرای طرح های ایجاد سایت های BTS در روستاهای فرینو بالا خارتوران شاهرود و رودبارک شهرستان مهدیشهر نیز برطرف شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار