استاندار همدان در بازدید از نیروگاه شهید مفتح با بیان اینکه مدیریت ارشد استان و فرمانداران با همه وجود ز نیروگاه پشتیبانی می کنند اظهار کرد: فداکاری شما در نیروگاه جایی نمایان می‌شود که لحظه‌ای مردم ما بدون انرژی برق بمانند.
کد خبر: ۹۳۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵ 03 February 2021

استاندار همدان در بازدید از نیروگاه شهید مفتح با بیان اینکه مدیریت ارشد استان و فرمانداران با همه وجود و با قدرت پشتیبان شما هستند اظهار کرد: فداکاری شما در نیروگاه جایی نمایان می‌شود که لحظه‌ای مردم ما بدون انرژی برق بمانند.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، سید سعید شاهرخی افزود: با تأمین آب نیروگاه حرارتی شهید مفتح از طریق پساب شهر همدان، نیاز این نیروگاه به آب‌های زیر زمینی برطرف شده است و امروز شاهد آن هستیم که از ۲۷ حلقه چاه نیروگاه، تعداد ۲۵ حلقه مسدود شده است.

وی در این بازدید که با همراهی محسن طرز‌طلب مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی ایران صورت گرفت، مطرح کرد:
وزیر نیرو از وزرای شاخص دولت تدبیر و امید هستند که رویکردی منظم و برنامه‌محور را در پیش گرفتند و مجموعه اقداماتی که وزارت نیرو در استان همدان انجام داده قابل تشکر و تحسین است. 

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه نیروگاه شهید مفتح به عنوان یک افتخار در غرب کشور برای صنعت برق مطرح است افزود: مردم استان همدان قدردان و ممنون کلیه دست‌اندرکاران احداث این نیروگاه هستند. 

شاهرخی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم و قابل توجه در حوزه آب، تأمین آب مصرفی نیروگاه حرارتی شهید مفتح، از پس‌ماند فاضلاب شهری است اظهار کرد: برای طرح‌های توسعه، بهره برداری و تولید در کنار شما هستیم.

استاندار همدان در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات محسن طرزطلب مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، داریوش حجت مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق شهید مفتح و عبدالمجید دیناروند مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح تقدیر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار