مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان با بیان اینکه همزمان با روز ملی سینما، بلیت سینماها نیز نیم‎بها شده است، گفت: مردم می‎توانند امروز فیلم «محمدرسول‎الله(ص)» را با قیمت نیم‎بها ببینند.
کد خبر: ۹۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 14 September 2015
مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان با بیان اینکه همزمان با روز ملی سینما، بلیت سینماها نیز نیم‎بها شده است، گفت: مردم می‎توانند امروز فیلم «محمدرسول‎الله(ص)» را با قیمت نیم‎بها ببینند.

به گزارش فارس؛سعید شرفی با بزرگداشت رو سینما، از اثرگذاری فوق‎العاده این پدیده فرهنگی بر روی مخاطبان سخن به میان آورد و اظهار کرد: مردم فرهنگ‎دوست همدان نیز استقبال خوبی از اکران فیلم‎های سینمایی دارند.

وی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده فیلم‎های خوب و باکیفیت، مردم همدان را به سینما می‎کشاند، گفت: به عنوان نمونه فیلم سینمایی فاخر «محمدرسول‎الله(ص)» مخاطبان بسیاری را از استان همدان به خود جلب کرده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان از فروش 215 میلیون ریالی این فیلم در سینما بهمن ملایر و 300 میلیون ریالی آن در سینما قدس همدان خبر داد و اضافه کرد: این میزان فروش، تا پایان روز بیستم شهریورماه بوده است.

وی با بیان اینکه فیلم سینمایی«محمدرسول‎الله(ص)» از پنجم شهریور در سینما قدس همدان و از ششم شهریور در سینما بهمن ملایر به‌روی پرده رفته است، گفت: تا قبل از برگزاری جشنواره بین‎المللی فیلم نوجوان در همدان، اکران آن ادامه خواهد داشت.

شرفی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه همزمان با روز ملی سینما، بلیت سینماها نیز نیم‎بها شده است، گفت: مردم می‎توانند امروز اثر مجید مجیدی را در سینماهای همدان با قیمت نیم‎بها ببینند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور جذب مخاطب بیشتر در سینماهای همدان اظهار کرد: انعقاد قرارداد با برخی شرکت‌های خاص با هدف استفاده اعضا و اکران فیلم‌های مخاطب‌پسند از جمله این اقدامات بوده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان در پایان سخنانش گفت: از سوی دیگر به شرکت‎هایی که متقاضی خرید بیش از 50 بلیت سینما باشند، تخفیف داده می‎شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار