سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:
تابناک-سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه بصیرت و ۹ دی در استان هرمزگان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۲۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ 26 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک،حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد ایمانی فرد سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار داشت: در فتنه 88 دشمنان به دنبال تفرقه افکنی و آشوب در کشور بودند.

 

وی افزود: در آن زمان مردم با بصیرت به مسئله ورود کردند و مانع از ادامه یافتن آن جریان شدند و البته مزد این بصیرت و پشتیبانی از رهبری، سعادت خواهد بود.

ویژه برنامه های گرامیداشت یوم الله ۹ دی هرمزگان  اعلام  شد/دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۹ دی

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: استان هرمزگان از جایگاه مهم و استراتژیک در سطح کشور برخوردار است و برای حفظ امنیت آن نیروهای مختلف نظامی از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: برای برگزاری دهه بصیرت بایستی همه ارگان‌های و نهادها دست به دست هم دهند تا بتوانیم برنامه‌های خوبی در جهت حمایت از رهبری و ولایت را در این استان برگزار کنیم.

حجت الاسلام ایمانی فرد گفت: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت 9 دی در هرمزگان تدارک دیده شده است، ساعت شروع برنامه‌ها از 9 صبح خواهد بود و رژه موتورسواران از اسکله شهید حقانی تا پشت فرمانداری برگزار خواهد شد شد.

وی افزود: در این روز ما رژه قایق‌های موتوری را با حضور برادران مرزبانی استان، منطقه یکم نداجا و منطقه یکم ندسا خواهیم داشت که برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان سخنرانی از طریق فضای مجازی را در دهه بصیرت و ولایت از جمله دیگر برنامه‌های گرامیداشت 9 دی عنوان کرد و گفت: در این برنامه صاحب نظران استانی در حوزه بصیرت افزایی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در روز 12 دی ماه مصادف با اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حجت الاسلام طائب با همکاری هیئت رزمندگان اسلام در مهدیه بندرعباس سخنرانی خواهند داشت.

ایمانی فرد تصریح کرد: روز 13 دیماه نیز برنامه دیگری در ورزشگاه خلیج فارس توسط منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به مناسبت گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: تمام برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد، مشابه برنامه‌های استانی در شهرستان‌ها هم اجرا می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان: ویژه برنامه 9 دی هم از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس پخش می‌شود که در آن یک سخنران برجسته کشوری به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار