تیم مردان رعد پدافند هوایی قم در آخرین مسابقه خود از نیم‌فصل نخست لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور به مصاف تیم ذوب روی صبای زنجان می‌رود.
کد خبر: ۹۲۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 10 December 2020

به گزارش تابناک قم، از مهر ماه و همزمان با شیوع دوباره ویروس کرونا بازی‌های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور با تصمیم فدراسیون این رشته نیمه تمام ماند و در حالی که می‌توانست تمام مسابقات این فصل در این مدت برگزار شود اما کرونا اجازه این کار را نداد.

سرانجام فدراسیون بدمینتون پس از حدود دو ماه تعویق رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور سرانجام برنامه دیدارهای هفته پنجم و پایانی نیم‌فصل را اعلام کرد و بدین‌ترتیب 6 تیم حاضر در مسابقات فصل 1399 لیگ برتر از روز پنجشنبه 27 آذر ماه بازی‌های این فصل را پیگیری می‌کنند.

این در حالی است که امسال تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، رعد پدافند هوایی قم، شهرداری شهر بابک، دانشگاه یزد، خاتم اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارند و تیم رعد پدافند هوایی قم با هدایت یکی از چهره‌های شاخص سابق این رشته یعنی محمد رضا مطیع به عنوان سرمربی به مصاف رقبا می‌رود.

نماینده بدمینتون استان قم که امسال مهره‌های مطرحی را جذب کرده و از همان شروع رقابت‌ها یک تیم آماده نشان داده، با کسب برتری در هر چهار مسابقه قبلی خود مقابل رقبا اکنون بدون شکست و بی‌رقیب در جایگاه نخست جدول رده‌بندی لیگ برتر بدمینتون مردان ایران جای گرفته است.

با اعلام فدراسیون بدمینتون مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه ۲۷ آذر پیگیری خواهد شد و تیم رعد پدافند هوایی قم در این روز میهمان تیم ذوب روی صبای زنجان خواهد بود، این بازی از هفته پنجم و پایانی نیم فصل برگزار می‌شود در حالی که شاگردان محمدرضا مطیع در رعد قم با چهار برد متوالی صدرنشین و گزینه اول قهرمانی هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار