امسال بیش از ۱۸۷ هزار مورد بازرسی از اصناف آذربایجان غربی انجام شده است.
کد خبر: ۹۲۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵ 07 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون  در استان ۱۸۶ هزار و ۹۰۹ مورد بازرسی از اصناف انجام شده  که منجر به تشکیل بیش از هفت هزار و۵۸۰ فقره پرونده شده است.

علیرضا محمودی افزود: ارزش این پرونده‌ها، بیش از ۶۸۷ میلیارد ریال برآورد می شود که برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع دارای صلاحیت ارجاع داده شده است.

وی اضافه کرد: در ابان ماه سال جاری نیز سه هزار و ۲۲۶ مورد شکایت و گزارش مردمی از طریق ستاد خبری سازمان و سامانه ۱۲۴ دریافت شده  که ۲ هزار و ۲۹۴ مورد تلفنی، ۵۷۹ مورد شکایت حضوری و ۳۵۳ مورد نیز به صورت کتبی بوده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: پس از بررسی و رسیدگی به گزارش ها و شکایت های دریافتی، یک هزار و ۴۸۰ مورد متخلف و یک هزار و ۴۴۷ مورد نیز غیر متخلف شناخته شده اند.

محمودی از بررسی  ۲۹۹ مورد شکایت در جریان خبرداد.

وی با اشاره به اینکه  حدود ۱۰۰ هزار واحد صنفی در آذربایجان غربی وجود دارد افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از احتکار، گرانفروشی و کم فروشی را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ در میان بگذارند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار