نماینده حوزه جنوب استان ایلام؛
نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت : ظرفیت ها و استعدادهای موجود کشاورزی در شهرستان دهلران نیازمند توجه و افزایش صنایع تبدیلی است و ایجاد صنایع تبدیلی باعث جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی در شهرستان خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 10 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهزاد علیزاده در حاشیه دیدار با کشاورزان شهرستان دهلران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت  : شهرستان با داشتن 103هزار هکتار اراضی مستعد کشاورزی یکی از قطب های کشاورزی کشور به خصوص استان ایلام است.

وی بیان داشت : ارزش سالیانه محصولات کشاورزی در این شهرستان بیش از 10هزار میلیارد ریال می رسد ولی نبود صنایع تبدیلی در این باعث شده که بیشتر محصولات کشاورزی به صورت خام فروشی راهی استان های کشور شود.

نماینده مردم دهلران ، آبدانان ، دره شهر وبدره در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه کشاورزی استان به خصوص در شهرستان دهلران اتفاق افتاده است ولی باید اقدامات بیشتری برای توسعه علمی و فنی کشاورزی صورت بگیرد.

علیزاده گفت: رفع مشکلات بیمه کشاورزان و تامین ادوات کشاورزی از جمله موضوعات مهمی است که باید در دستور کار مسئولان مرتبط باشد و در این راستان به عنوان نماینده مردم پیگیرهای لازم را خواهم داشت.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : نمایندگان استان و استاندار ایلام با وزیر جهاد کشاورزی برای حل مشکلات کشاورزی استان دیدار داشتند که خوشبختانه ویز قول مساعد برای حل مشکلات دادند.

وی گفت : باتوجه به استعدادهای موجود کشاورزی دراستان وشهرستان دهلران مسئولان باید زمینه سرمایه گذاری در بخش های مختلف را فراهم کنند.

این نماینده مجلس گفت : باتوجه به تحریم های ظالمانه که بر کشور تحمیل شده باعث شده مشکلاتی بر سر راه کشاورزان و تامین نهاد های آنها به وجود بیاید که می تواند با تلاش درداخل کشور مشکلات را مرتفع کرد ولی متاسفانه سوء مدیریت‌ها باعث شده مشکلات کشاورزان حل نشود ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار