کد خبر: ۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹ 01 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از برنا، دکتر بهادری معاون امور عمرانی استاندار در مراسم اختتامیه دومین دوره بین المللی استارت آپ ویکند در ارومیه گفت:در کنارتوسعه زیرساختهای آموزشی موضوع کارآفرینی یکی از راهبردهای اساسی نظام آموزشی کشور است.

دکتر هادی بهادری در مراسم اختتامیه دومین دوره بین المللی استارت آپ ویکند که در محل پردیس شماره 3 دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد گفت: آموزش و آشنایی دانشجویان و دانش آموختگان با مباحث کارآفرینی از موضوعات مهم مورد توجه دانشگاههای نسل سوم است و باید از این حرکت علمی و آموزشی حمایت شود.

وی افزود:اشتغال دانش آموختگان و ایجاد فرصتهای کارآفرینی برای نسل جوان از مهمترین دغدغه های مسئولین اجرایی استان است که با همراهی و مشارکت دانشگاهیان و نخبگان علمی می تواند در فضای کسب و کار استان منشاء اثرات مثبتی باشد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: در کنار حمایت های مسئولین اجرایی و آماده سازی زیرساختهای مورد نیازبا مشارکت و همراهی کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی معضل بیکاری در استان برطرف و چرخ های اقتصادی در این منطقه از کشور فعال می شود.

استارت آپ ویکند یک رویداد آموزشی تجربی در سراسر دنیاست که دومین دوره آن همزمان با دانشگاه آزاد ارومیه و چند شهر کشور و همچنین در تعدادی از شهرهای مهم اروپایی برگزار می شود .

در این برنامه شرکت کنندگان با طرح ایده‌های خود، در حوزه های مختلف تولید ، بازاریابی و فروش را مطرح کرده و ایده های موفق با کمک مربیان و کارآفرینان موفق با سرمایه گذاری بخش های خصوصی به فضای کسب و کار تبدیل می شود.

این رویداد که بصورت لحظه به لحظه از طریق آدرس http://eventim.ir/swurmia گزارش می شد نزدیک 100 شرکت کننده در 12 گروه با 12 ایده مختلف تلاشی سخت ، مهیج و بصورت خستگی ناپذیر برای ارائه هر چه بهتر ایده خود انجام دادند و در نهایت هیئت داوران تیم نجات را شایسته رتبه اول دانستند.

آقای ایمان داودیان نیز نماینده جهانی استارتاپ ویکند و مدیر پروژه کانون کارآفرینی ایران در این 3 روز علاوه بر کمک و راهنمایی و مشاوره به گروه های مختلف نیز در این مراسم حضور داشتند.

در پایان سه تیم نجات،SAVE LAKE URMIA و کیدلند در رتبه اول تا سوم جای گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار