تضمین سلامت انتخابات با شورای نگهبان:
به گزارش تابناک سمنان: آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه اگر انتخابات سالم می‌خواهیم باید پای شورای نگهبان در میان باشد، گفت: اعضای شورای نگهبان در سه رکن جسمی، دینی و اخلاقی سلامت هستند.
کد خبر: ۸۹۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 02 September 2020

مقاومت و اطاعت از ولی فقیه رمز موفقیت ملت ایران است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان پیش از ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از مسئولان نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان سمنان که در محل دفتر امام‌جمعه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: اگر انتخابات سالم می‌خواهیم باید پای شورای نگهبان در میان باشد چراکه اعضای این شورا در سه رکن اساسی جسمی، دینی و اخلاقی سالم هستند و هرگز دین خود را به دنیا نمی‌فروشند.

وی همدلی و همراهی مسئولان ستاد برگزاری انتخابات و ناظران انتخاباتی را عامل اصلی برگزاری انتخابات در این استان برشمرد و افزود: وحدت و سلامت مهم‌ترین شاخص‌ها در برگزاری انتخابات است.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی با تأکید بر اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان به‌سلامت برگزار شد، تصریح کرد: برای برگزاری سالم انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده باید همدلی کنونی حفظ شود.

آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه اعضای نمایندگی شورای نگهبان در استان سمنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی عملکرد مطلوبی داشتند، خاطرنشان کرد: همراهی دو اصل سلامت و امنیت یکی از مهم‌ترین الزامات نظام جمهوری اسلامی است و انتخابات محل تبلور همراهی این دو اصل مهم است.

وی استان سمنان را در بسیاری از شاخص‌های ملی ممتاز دانست و گفت: برگزاری انتخابات بی‌نقص باید در کارنامه درخشان این استان قرار گیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار