مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: در جهت حفظ سلامت شهروندان، هیچ مجوزی به راه‌اندازی ایستگاه صلواتی در قم صادر نمی‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۵ 28 August 2020

به گزارش تابناک قم، سید محسن میرهادی در جلسه ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت:اقدامات فرهنگی گسترده‌ای در جهت برگزاری شعائر عزاداری با حفظ پروتکل‌های بهداشتی از طرف مدیریت شهری اتفاق افتاده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم افزود: تبلیغات محیطی و سیاه پوشانی یکی از اقدامات شهرداری در برگزاری آئین بزرگداشت سیدالشهداست و امسال نسبت به سال قبل افزایش 50 درصدی سیاه‌پوشانی و نصب پرچم در قم داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی از طریق بلندگو در سطح شهر در دستور کار است و فایل‌های صوتی از طریق مرکز بهداشت در اختیار ما قرار دارد و به طور مستمر در سطح شهر پخش می‌شود.

میرهادی بیان کرد: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری نیز اقدامات فرهنگی خوبی در برگزاری مراسم روضه خوانی و مداحی انجام داده است و در روزهای آینده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این برنامه‌ها تداوم دارد تا به دور از ایجاد تجمعات بتوانیم برنامه‌های خوبی را برای شهروندان به اجرا بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: ممانعت از برگزاری ایستگاههای صلواتی در دستور کار خدمات شهری است و در جهت حفظ سلامت شهروندان، هیچ مجوزی به راه‌اندازی ایستگاه صلواتی در قم صادر نمی‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: با متولیان برخی از هیئت‌های مذهبی و یا شهروندانی که تمایل به راه‌اندازی ایستگاههای صلواتی دارند تذکرات لازم داده شده و برآنیم تا با همدلی و همراهی مانع از این اقدامات شویم تا سلامت مردم به مخاطره نیفتد.

وی گفت: در برخی از کوی و برزن به طور محدود ایستگاههایی برپا شد که بسیار دوستانه براساس صحبت و تذکرات به رعایت پروتکل ها، آن را جمع‌آوری کردیم.

میرهادی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا، محرم امسال در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و باید بتوانیم فضای محیطی مناسب را برای شهروندان و هیئت‌های مذهبی به خوبی فراهم بیاوریم تا با کمترین تجمعات، مراسم باشکوهی برگزار شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار