وحید علی ضمیر گفت: روز بیست و هشتم مرداد ماه شهروندان ۴۳۱ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۹ مورد منجر به عملیات شده است.
کد خبر: ۸۸۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ 20 August 2020
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: شهروندان همدانی طی روز گذشته ۴۳۱ مرتبه با مرکز آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۳۷۰ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

به گزارش مهر، علی ضمیر اظهار کرد: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات؛ ۳ عملیات اطفای حریق و ۶ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در روز گذشته بوده است.

وی گفت: روز بیست و هشتم مرداد ماه شهروندان ۴۳۱ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۹ مورد منجر به عملیات شده است.

علی ضمیر افزود: ۱۰ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۴۲ تماس اشتباه بوده و متأسفانه ۳۷۰ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان افزود: عملیات انجام شده در این مدت ۳ مورد آتش سوزی شامل حریق مراتع و پوشش گیاهی در دانشگاه بوعلی، بلوار زلفی گل و میدان باباطاهر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین ۶ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در خودرو در میدان باباطاهر، نجات افراد محبوس شده در منزل در بلوار خرم رودی و ۴ مورد مهار حیوانات در کوچه قصابان، شهرک بهشتی، پردیس و جاده فقیره توسط آتش نشانان به انجام رسید.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان یادآور شد: تعداد ۲ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار