مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: طرح‌های اشتغال‌زای کوچک و زودبازده گامی موثر برای رسیدن به جهش تولید به شمار می‌روند.
کد خبر: ۸۴۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 05 May 2020

مدیرکل تعاون بوشهر: طرح‌های زودبازده گامی در مسیر تحقق جهش تولید است 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: طرح‌های اشتغال‌زای کوچک و زودبازده گامی موثر برای رسیدن به جهش تولید به شمار می‌روند.

حمید رضا پناه روز سه‌شنبه در کارگروه اشتغال استان بوشهر افزود: امروز نگاه دولت برای رسیدن به اشتغال زود بازده به سمت واحدهای‌ کوچک است و سرمایه‌گذاران به عنوان پیشرانان حوزه اقتصادی باید تقویت و در این مسیر هدایت شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اقتصاد برخی از کشورها مبتنی بر طرح‌های زودبازده است برهمین اساس اولویت امسال دولت به نتیجه رسیدن طرح‌های اقتصادی زودبازده است و دستگاه‌های اجرایی طرح‌های خود را براساس ظرفیت‌های موجود در این استان شناسایی و ارائه دهند.

پناه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سال گذشته ۲۵۵میلیارد تومان در بخش اشتغال روستایی ابن استان پرداخت شد که زمینه اجرای ۲هزار و ۴۶۵ طرح در استان فراهم کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال چهار هزار و ۳۰۱ شغل در استان بوشهر فراهم شدهاست.

وی ادامه داد: در زمینه مشاغل خانگی ۱۰۰ درصد اعتبارات جذب و پرداخت شده و استان بوشهر رتبه نخست را در کشور کسب کرده‌است.

پناه یادآور شد: همچنین سال گذشته ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بخش اشتغال خانگی اعتبار به استان بوشهر اختصاص یافت که به صورت کامل جذب و این استان جزو استان‌های برتر کشور به شمار می‌رود.

وی گفت: با جذب این میزان اعتبار زمینه اجرای ۳۸۱ طرح اشتغال خانگی و ۷۰۰ فرصت شغلی در استان بوشهر ایجاد شده‌است.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار