سرهنگ علی بقایی همچنین از واریز ۳۰۰ هزار تومان کمک نقدی به حساب برخی از کارگران فصلی و ساختمانی خبر داد و بیان کرد: این کار با همکاری دولت و فرمانداری انجام و شماره حساب افراد نیازمند برای واریز کمک‌ها اخذ شده است.
کد خبر: ۸۴۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 25 April 2020
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به آغاز رزمایش مونانه در همدان گفت: ۵ هزار بسته غذایی توسط سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و مابقی بسته‌ها با کمک خیران و بسیجیان تهیه شده و به قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان همدان اهدا شده است.

به گزارش تسنیم، سرهنگ بقایی با اشاره به آغاز رزمایش کمک مومنانه در همدان اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش بسته‌های معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان بین اقشار آسیب‌پذیر شهرستان همدان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه اولین مرحله از اهداء کمک‌های مومنانه برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند امروز همزمان با سراسر کشور در همدان آغاز شد، افزود: هر بسته غذایی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان شامل ۱۰ کیلو برنج، ۲.۵ کیلو گوشت گوساله، ۳ کیلو گوشت مرغ، ۲ عدد ماکارانی، ۲ عدد رب و ۲ بطری روغن است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز کرد: ۳ هزار بسته غذایی توسط سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و مابقی بسته‌ها با کمک خیرین و بسیجیان تهیه شده و به قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان همدان اهداء شده است.

وی اظهار داشت: برای انجام این رزمایش پیش از هر اقدامی افراد نیازمند و محروم برای توزیع بسته‌های غذایی توسط پایگاه‌های بسیج و مجموعه‌های خیریه بسیج و مردمی از قبل شناسایی شده‌اند گفت: بسته‌های غذایی تهیه شده نیز در اختیار پایگاه‌های بسیج و مجموعه‌های خیریه قرار خواهد گرفت تا در بین افراد نیازمند شناسایی شده توزیع کنند.

بقایی همچنین از واریز ۳۰۰ هزار تومان کمک نقدی به حساب برخی از کارگران فصلی و ساختمانی خبر داد و بیان کرد: این کار با همکاری دولت و فرمانداری انجام و شماره حساب افراد نیازمند برای واریز کمک‌ها اخذ شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ۲ هزار بن خرید کالا به ارزش ۲۰۰ هزار تومان به کارگران شهرداری اهداء خواهد شد، تصریح کرد: کارگران نیازمند شهرداری، پاکبان‌ها، پارکبان‌ها، رانندگان تاکسی، زباله‌گرد‌ها و افرادی که مشکل معیشتی دارند، شناسایی شده است که بن‌های خرید کالا توسط شهرداری در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این خدمات به ۳۰۰ نفر از افرادی که مشکل اجاره بها داشتند و توسط دفتر نماینده، ولی فقیه شناسایی شده‌اند به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان تقدیم خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار