مديرعامل باشگاه پاس همدان گفت: بعد از بازي هفته نخست در شرايط خوبي قرار گرفته‌ايم و در روزهاي اخير تمرينات تيم با نظم خاصي پگيري شد. با برتري برابر داماش با دست پر به همدان باز مي‌گرديم.
کد خبر: ۸۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 25 August 2015
مديرعامل باشگاه پاس همدان گفت: بعد از بازي هفته نخست در شرايط خوبي قرار گرفته‌ايم و در روزهاي اخير تمرينات تيم با نظم خاصي پگيري شد. با برتري برابر داماش با دست پر به همدان باز مي‌گرديم.

به گزارش ایسنا؛"بهرام يدي" اظهار كرد: نتيجه بازي با شهرداري اردبيل تاثير منفي روي كادرفني و بازيكنان داشت چراكه فكر نمي‌كرديم با ارائه آن بازي و خلق موقعيت‌هاي بسيار، بازي با نتيجه مساوي خاتمه يابد اما بازي اول را فراموش كرده‌ايم و امروز براي كسب 3 امتياز كامل بازي گام به ميدان مي‌گذاريم.

وي تصريح كرد: دوره بدنسازي و برخي مشكلات در چنين نتيجه‌اي دخيل بود. ابتداي فصل هزينه‌هايي كه در اختيار داشتيم براي تامين احتياجات باشگاه ما را با معضل مواجه كرد كه اميدوارم بعد از سفر رياست جمهوري مشكلات مالي تيم حل شود.

يدي به مشكلات خط دفاعي تيم اشاره كرد و افزود: بعد از بازي با شهرداري با اعضاي كادرفني جلسه‌اي برگزار و درخصوص خط دفاعي تيم صحبت كرديم. در بازي اول مثل سال گذشته تيم بعد از زدن گل عقب كشيد و كادرفني براي حل اين مشكل در بازي‌هاي آتي تدابير خاصي انديشيده است.

مديرعامل باشگاه پاس همدان ادامه داد: ما امسال در هر پست بازيكنان خوب و باكيفيتي داريم كه اين موضوع ما را اميدوار مي‌كند. حتي در برخي پست‌ها 3 بازيكن تاپ داريم كه حضور چنين نفراتي مي‌تواند رقابت بين آنها را بالا برده و در نتيجه انگيزه بازيكنان مضاعف شود.

وي با بيان اينكه در حال حاضر تيم از نظر فني و رواني در شرايط خوبي قرار دارد، تصريح كرد: متاسفانه فشارهاي ناشي از بدهي‌هاي تيم، ما را اذيت مي‌كند. به خصوص امسال كه فدراسيون با قوانين خود مدام به تيم‌هاي بدهكار هشدار مي‌دهد.

يدي در پايان با بيان اينكه فقط 5 درصد از مطالبات بازيكنان پرداخت شده است، خاطرنشان كرد: پيگير هستيم تا مبالغي به تيم تزريق شود كه احتمال 90 درصد بعد از سفر هيات دولت به همدان اين امر محقق خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار