جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) گفت: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی موثرترین ابزار در محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و عمرانی است.
کد خبر: ۸۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 22 August 2015
حمید خرمدل پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه اردوی جهادی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تنگستان که در روستای گلنگون این شهرستان و با حضور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر و روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی این شهرستان برگزار شد، گفت: حضور دانشجویان بسیجی با تخصص‌های مختلف در مناطق محروم، ضمن اینکه یک هجرت محسوب می‌شود، آثار و برکات زیادی را در دل خود جای داده است.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام حرکت‌های جهادی آغاز شد و نهاد جهاد سازندگی متولی انجام کارهای عمرانی در روستاها بود که با ادغام این نهاد حرکت‌های جهادی کمرنگ‌تر شد.

خرمدل افزود: دانشجویان بسیجی با حضور در روستاهای محروم به نوعی خلاء جهاد سازندگی را پر کردند و کارهای بزرگی را در بخش‌های مختلف اعم از فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و عمرانی به انجام رسانده و زمینه محرومیت‌زدایی مناطق مختلفی در کشور را به وجود آوردند.

جانشین سپاه امام صادق(ع) گفت: حضور دانشجوی بسیجی با تخصص‌های مختلف در مناطق محروم، خود یک هجرت بوده و آثار و برکات زیادی را به همراه دارد که یکی از این آثار تزکیه نفس و حضور در لوای یک خادم خارج شده از منیت کاذب است که برای نزدیک شدن به درگاه الهی تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبری به طور مستمر بر کار جهادی تاکید دارند و ایشان معتقدند که همین کارهای جهادی است که کشور را از همه لحاظ به جلو سوق می‌دهد.

گفتنی است در پایان این اختتامیه از دانشجویان بسیجی حاضر در اردوی جهادی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار