مسئول ایمنی شرکت گاز خبر داد
مسئول ایمنی شرکت گاز استان بوشهر از کالیبراسیون دستگاه‌های گازسنج و بوسنج توسط این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۸۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 22 August 2015
محمد صالح‌نژاد صبح امروز در نشست خبری مدیران شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت: تحقق این اقدام در راستای اطمینان از صحت عملکرد و دقت در ارزیابی این دستگاه‌ها انجام شده است.

وی اضافه کرد: در فرایند کالیبراسیون دستگاه‌های گازسنج و بوسنج، هرساله تمام این دستگاه‌ها در سراسر استان کالیبره می‌شوند که در همین ارتباط از ابتدای سالجاری تاکنون بالغ بر 30 دستگاه مشمول اجرای این طرح قرار گرفتند.

صالح‌ن‍ژاد در ادامه به بازرسی از سیستم‌های اعلام اطفای حریق نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی کپسول‌های اطفای حریق در شرکت گاز استان به منظور اطمینان از درستی و نحوه عملکرد، بازرسی، شارژ و هیدروتست شده‌اند.

مسئول ایمنی شرکت گاز استان بوشهر همچنین از خرید چندین کپسول اطفای حریق برای ایستگاه‌ها و ساختمان‌های اداری این شرکت و نواحی تابعه طی سالجاری خبر داد.

صالح‌نژاد در انتها اشاره‌ای نیز به برگزاری دوره‌ها و همایش‌های آموزشی کرد و گفت: این مهم با هدف ارتقای دانش، مهارت و تخصص کارکنان و در نتیجه بهبود عملکرد آنها ارائه می‌شود.

وی در ادامه عنوان برخی از این دوره‌ها را بیان کرد و افزود: مجوز انجام کار، HSE پیمانکاران، ایمنی انبار، آموزش اطفاء حریق، امداد و فوریت‌های پزشکی، محیط زیست، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل،  تغذیه و سلامت و ... از جمله دوره‌های آموزشی است که به طور مستمر توسط شرکت گاز استان بوشهر در راستای افزایش دانش و تخصص کارکنان و پیمانکاران برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار