رئیس انجمن خیران مسکن ساز استان بوشهر
رئیس انجمن خیران مسکن ساز استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی انجام شده در مدت سه سال یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان بوشهر ویژه نیازمندان با مشارکت خیران ساخته می‌شود.
کد خبر: ۸۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ 22 August 2015
 با بیان اینکه این انجمن با مشارکت خیران در ساخت سرپناه محرومان تلاش می‌کند اظهار داشت: انجمن خیران مسکن ساز استان بوشهر با پرداخت تسهیلات کم بهره و مشارکت خیران در ساخت سرپناه ویژه محرومان تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون 700 واحد مسکونی تحویل نیازمندان شده است، گفت: خیران مسکن ساز در این استان با کمک و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و بانک مسکن تاکنون 700 واحد مسکونی ساخته و به نیازمندان واگذار کرده است.

رئیس انجمن خیران مسکن ساز استان بوشهر با بیان اینکه دربیشتر شهرها و روستاهای استان بوشهر منزل برای نیازمندان ساخته شده است افزود: واحدهای مسکونی یاد شده تاکنون درشهرهای برازجان، اهرم، خورموج، گناوه، کنگان و روستای احمدی به نیازمندان واجد شرایط واگذار شده است.

شهبازی از آماده بودن 600 واحد مسکونی برای واگذاری به افراد محروم خبر داد و گفت: هم اکنون 600 واحد مسکونی آماده واگذاری در شهرهای مختلف استان بوشهر وجود دارد که در حال پیگیری برای تامین آب و برق این واحدهای مسکونی هستیم.

وی با بیان اینکه 100 واحد مسکونی در دست ساخت است، گفت: 100 واحد مسکونی در شهرهای کنگان، بندر ریگ، دیلم و گناوه در دست ساخت است که تا پایان امسال تکمیل به متقاضیان واگذار می‌شود.

رئیس انجمن خیران مسکن ساز استان بوشهر با اشاره به اینکه یک هزار و 700 واحد مسکونی درمدت سه سال ویژه محرومان ساخته می‌شود بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان امسال 444 واحد مسکونی ویژه محرومان شهرها و روستاهای استان بوشهر با مشارکت بانک مسکن و خیران ساخته می‌شود.

شهبازی خواستار تامین زمین لازم برای ساخت این واحدها از سوی اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری‌ها و منابع طبیعی شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار