رییس هیات انجمن های ورزشی ایلام از کسب مقام سوم لیگ دسته یک کشور توسط تیم بانوان مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام در رشته سپک تاکرا خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 22 August 2015
ارسلان چولکی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات تیم ایلام به همراه تیمی از خراسان رضوی بصورت مشترک این عنوان را به خود اختصاص داد.
وی اظهار کرد: این مسابقات در دو گروه و با شرکت 11 تیم به میزبانی شهر مشهد مقدس برگزار شد و تیم ایلام موفق شد با شکست تیم هایی از کرمانشاه، تهران، اصفهان و کرمان به مرحله نیم نهایی راه پیدا کند.
چولکی افزود: در این مرحله تیم ایلام با شکست از تیم زنجان نتوانست به دیدار نهایی راه یابد و به عنوان مشترک سوم همراه خراسان رضوی دست یافت.
وی با تقدیر از مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام که با حمایت مالی و تامین نیازهای این تیم، امکان حضور تیم بانوان در مسابقات را فراهم کرد، تاکید کرد: تیم سپک تاکرای بانوان ایلام دو سال پیش در این مسابقات اول شده بود.
مسابقات لیگ دسته یک سپک تاکرا بانوان کشور از 27 تا 30 مرداد در شهر مشهد مقدس برگزار و در پایان تیم های زنجان و قم به عناوین اول و دوم دست یافتند و ایلام و خراسان رضوی مشترکا سوم شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار