رئیس امور مالیاتی شهرستان دشتی گفت: بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده در سال گذشته به شهرداری‌ها و دهیاری‌های این شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۷۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 18 August 2015
حسین کردوانی پیش از ظهر سه‌شنبه در حاشیه نشست با مسئولان شهرستان دشتی اظهار داشت: وصول درآمدهای مالیاتی سال گذشته نسبت به سال ۹۲ به میزان ۶۵ درصد رشد داشته و درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده سال ۹۳به میزان ۱۰۰ درصد تحقق یافته است.

وی افزود: وصولی درآمدهای مالیاتی چهار ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۷۶ درصد رشد داشته و درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده چهار ماهه اول سال ۹۴ به میزان ۱۰۰ درصد تحقق یافته است.

کردوانی بیان کرد: در سال گذشته بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های دشتی اختصاص یافته که از این مبلغ بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال به حساب شهرداری خورموج، ۱۲ میلیارد ریال به حساب شهرداری کاکی، سه میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال به حساب شهرداری شنبه، چهار میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال نیز به حساب شهرداری بادوله واریز شد و مابقی آنها نیز به حساب دهیارها واریز شده است.

وی تصریح کرد: در سه ماهه اول سال جاری نیز جمعا بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان واریز شده است.

رئیس امور مالیاتی شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: در سال گذشته دو هزار و ۵۸۴ فقره اظهار نامه الکترونیکی با هدف خود اظهاری مودیان در راستای ارتقای فرهنگ مالیاتی دریافت شده است.

وی اجرای پروژه پیاده سازی فرآیندهای مالیاتی استاندارد شده در راستای اجری طرح جامع مالیاتی با هدف کاهش هزین های اداری، افزایش رضایتمندی مودیان مالیاتی، کاهش مراجعات حضوری مودیان و ارائه خدمات مالیاتی از طریق سامانه الکترونیکی از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار