مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام خبر داد؛
مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: افزایش 1256 کارگاه جدید به گارگاهای دارای بیمه تامین اجتماعی با تدبیر استاندار ایلام در طرح تسهیلات اشتغالزایی روستایی صورت گرفته است.
کد خبر: ۷۶۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱ 31 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سهیلا ملکشاهی مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام  در نشست بررسی وضعیت کارگاه‌ های دارای بیمه استان ایلام، اظهار داشت: یکی از تدابیر استاندار ایلام در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان آن بود که اداره کل تامین اجتماعی را نیز به عنوان عضوکمیته نظارت این کارگروه اضافه کرد تا تمام تسهیلات گیرندگان یکی از شروط دریافت تسهیلات اشتغالزایی را در بیمه کردن اعضای کارگاه های خود به انجام برسانند.

وی گفت: این اقدام استاندار ایلام، موجب افزایش 1256 کارگاه به جمع کارگاه‌های پرداخت کننده بیمه‌ای استان ایلام شده است.

ملکشاهی بیان داشت: موظف کردن تسهیلات گیرندگان به بیمه اعضاء و کارگران خود علاوه بر تضمین بیمه کارگران و توجه به آینده آنان یکی از فرآیندهای نظارتی برای پرهیز از تخلف و انحراف در دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی است.

وی افزود: حُسن اقدام استاندار ایلام در اضافه کردن اداره کل تامین اجتماعی به عنوان عضو کمیته نظارت در کارگروه پرداخت تسهیلات علاوه بر صحت استفاده از تسهیلات در مسیر واقعی و پرهیز از انحراف از اهداف تسهیلات واگذاری تضمین آینده کارگران و گسترش خدمات بیمه‌ای تامین اجتماعی موجب ایجاد مشاغل پایدار شده که جای تقدیر و تشکر را دارد.

گفتنی است آمار کارگاه‌های بیمه شده از سال ۱۳۵۶ تا پایان سال ۱۳۹۶، تعداد ۶۵۵۳ کارگاه بیمه شده بوده اما از ابتدای سال ۱۳۹۷ تاکنون به تعداد ۷۸۰۹ کارگاه بیمه شده فعال رسیده اند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار