کد خبر: ۷۵۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 04 May 2015

مدتی هست که مدام در مطبوعات اخبار خوبی درباره نظام مند شدن و برخورد نرم تر با پیله‌وران و ته لنجی ملوانان می‌خوانیم، اینکه بالاخره چه سرنوشتی در انتظار معیشت چتربازان، پیله‌وران و ته‌لنجی هاست و عاقبت قاچاق چیان عمده(کانتینری) چه می‌شود، اختاپوس به خوبی خبر دارد.

وی در همین زمینه در جمع خبرنگاران گفت: در کمال صداقت و خیلی رک عرض می کنم، بخش عمده صدماتی که به اقتصاد مملکت وارد شده محض همین چند تکه وسایلی است که جاشوها و ملوانان فرصت طلب یواشکی وارد مملکت می کنند و در ادامه هم چتربازان و پیله وران با انتقال این اجناس به شهرها پدر اقتصاد کشور را در آورده و عملاً تولید بومی را به فنا داده اند.
باور کنید اینها همگی عامل سرویس های بیگانه‌اند و با حمایت های دولت های خارجی به عمد روزی چند پاکت چای و چند تکه اسباب بازی وارد مملکت می کنند و باعث بروز خلل در اقتصاد کشور می شوند.
وی در ادامه با دفاع ازآقازاده و دامادزاده‌های مظلوم و صاحبان ژن خوب، تأکید کرد: مدام شایعه می‌کنند قاچاق چیان عمده بارهای قاچاق را بصورت کانتیتری به داخل کشور سرازیر می‌کنند، شما کدامتان تا حالا داخل این کانتینرها را مشاهده کرده‌اید؟ وقتی ما از داخل این کانتینرها خبر نداریم چرا هی به آقازاده ها تهمت ناروا می‌زنیم و هی دچار معصیت می‌شویم.
دو ساعت بعد اختاپوس در یک جمع دوستانه؛
دوستان عزیزم صادقانه عرض می کنم باید قبول کنیم که ساحل نشین رزق و روزی می خواهد ، و لذا اگر مسٸولان محترم برخورد نرم تری با جماعت پیله ور و ته لنجی ملوان ها می‌کردند و اجازه می‌دادند بار بیشتری وارد کشور کنند ریشه بسیاری از مشکلات از جمله معیشت قشر آسیب پذیر استان حل و فصل می‌شد.
باور بفرمایید برخورد با قاچاق کالا امر بسیاری منطقی و به صواب هست، البته به شرط اینکه اول از همه با قاچاق چیان عمده پایتخت نشینی که انبار انبار جنس قاچاق در اطراف تهران دپو می کنند ، برخورد کنند و الا گرفتن چند تکه وسیله جاشو و پیله ور بومی باری از گرده اقتصاد مملکت برنمی‌دارد.
به عنوان یک کلپک دلسوز، خیلی رک عرض می‌کنم، قاچاق چیان عمده بیشترین آسیب را به اقتصاد کشور وارد کرده‌اند، و باید بصورت قاطع با این تروریست‌های اقتصادی برخورد کرد. چیه عزیزم چرا می خندی! خوب مگر صداقت عیب دارد ! ؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار