رئیس دادگستری جیرفت گفت: با برگزاری ۱۰ جشن گلریزان با حضور خیران در شهرستان و کمک ۳۵ میلیارد ریالی، زمینه آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد فراهم شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸ 15 May 2024

به گزارش تابناک کرمان، اصغر ستایی مختاری صبح امروز ۲۶ اردیبهشت ماه در این رابطه اظهار کرد: با کمک خیران جیرفتی بیش از ۴۷ میلیارد ریال، که مبلغ ۳۵ میلیارد ریال تاکنون به صورت نقدی دریافت شده و مابقی آن تعهد است، زمینه آزادی تعداد ۳۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد مهیا شد.

وی درباره نحوه جمع آوری کمک‌ها در جشن گلریزان جیرفت بیان کرد: با هدف رشد فرهنگ بخشش در بین مردم و همه صنوف، این جشن به صورت صنفی در بین تعداد زیادی از ادارات برگزار شد.

ستایی مختاری از همه خیران و مردم شهرستان جیرفت که زمینه برگزاری جشن‌های گلریزان و جمع آوری این مبلغ را به وجود آوردند، قدردانی کرد.

رئیس دادگستری جیرفت گفت: برای تأمین اعتبار مورد نیاز برای آزادی این تعداد زندانی، از محل ستاد دیه استان نیز کمک‌هایی اختصاص داده می‌شود.

ستایی مختاری با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آثار و برکات فروانی دارد، بیان کرد: نجات فرد زندانی اثراتی مثبت نه تنها بر فرد گرفتار بلکه بر خانواده‌های آنان و کل جامعه خواهد داشت.

رئیس دادگستری جیرفت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همت خیران را نجات یک زندگی و یک خانواده دانست و گفت: خیران نیک اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند چرا که در دین اسلام مکرراً به احسان و کمک به گرفتاران تاکید شده است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار